• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

Інформація

щодо організації проведення Дня Св. Миколая,

новорічних свят та дозвілля дітей під час зимових канікул

№ п/п

Назва заходу

Дата

проведення

Місце

проведення

Кількість учасників

Відповідаль-ний

1

Майстер-клас з розмальовування та прикрашання новорічних пряничних ялинок

17.12.2018

Класна

кімната

30

Сукач В.О.

2

Відвідування церкви в с.Недра до Дня Святого Миколая

19.12.2018

Церква

с.Недра

20

Федоренко О.С.

3

Виховний захід «» Хто такий святий Миколай?»

19.12.2017

Класна

кімната

45

Сукач В.О.

4

Театралізована вистава для учнів 1 класу «Вовк і дев’ятеро зайченят»

19.12.2018

Класна

кімната

19

Федоренко О.С.

5

Змагання з волейболу з нагоди свята Миколая.

19.12.2018

Спортзал

20

Мірошніченко М.А.

6

Відвідування новорічної вистави

26.12.2017

Будинок культури

м. Березань

35

Сукач В.О.

Таванець О.М.

Роздобудько Н.М.

7

Відвідування новорічної вистави

27.12.2018

ЦПР «Мрія»

40

Федоренко О.С.

Таванець О.М.

7

Екскурсія на фабрику ROSCHEN

26.12.2018

48

Федоренко О.С.

Баша Ю.С.

Баша Ю.М.

8

Новорічна святкова програма для учнів 1-4 класів

28.12.2018

Актова зала

49

Федоренко О.С.

Сукач В.О.

Таванець О.М.

Роздобудько Н.М.

7

Новорічна святкова програма для учнів 5-11 класів

27.12.2018

Актова зала

57

Мирутенко Ю.В.

Решетняк Ю.І.

8

Розучування щедрівок та колядок

04.01.2019

Класна кімната

15

Таванець О.М.

9

Конкурс щедрівок та колядок

09.01.2019

Класна кімната

19

Федоренко О.С.

10

Зимові ігри

10.01.2019

Шкільне подвір’я

18

Івасенко Н.І.

Виконавець Баша Ю.М. тел.: 3-54-84

Організація виховної роботи у закладі

І. АНАЛIЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

На виконання Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України (наказ МОНМСУ від 31.10.2016 № 1243), згідно з річним планом роботи школи педагогічний колектив у 2016-2017 навчальному році створював сприятливі умови поліпшення рівня виховного процесу, плідно працював над впровадженням проблеми «Вдосконалення системи роботи класного керівника в контексті підвищення його професійної компетентності та розвитку здібностей особистості учня».

Виховна робота з учнями будувалася за напрямками: військово-патріотичне виховання, фізичне здоров’я дитини – здоров’я нації; виховання та розвиток особистості дитини; громадянське виховання; родинно-сімейне виховання; трудове виховання; художньо-естетичне виховання; морально-правове виховання; екологічне виховання; формування здорового способу життя; превентивне виховання.

Діяльність методоб’єднань класних керівників 1-4 та 5-9,11 класів була спрямована на реалізацію головної мети: створення шкільного соціально-культурного освітнього середовища, яке сприяє розвитку інтелектуальних здібностей справжнього патріота своєї країни, зміцненню фізичного та духовного здоров’я підростаючого покоління та майбутніх захисників Батьківщини, формуванню навичок здорового способу життя у вихованців.

Класні керівники працювали за індивідуальними виховними планами, змістовна наповнюваність яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у них патріотичних почуттів, готовності до майбутньоо захисту своєї Батьківщини, ціннісного ставлення до себе, родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва, ставлення до держави.

Протягом 2016-2017 навчального року учні та вчителі НВК були активними учасниками загальношкільних та районних заходів.

Діяльність учнівського самоврядування у 2016-2017 навчальному році була направлена на виконання основних завдань сучасної освіти, що зумовлені пріоритетними напрямами реформування школи, визначеними Концепцією національно-патріотичного виховання учнівської молоді, Концепцією розвитку загальної середньої освіти, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів».

На належному рівні була організована робота з дітьми «групи ризику» та з їх батьками. В рамках роботи з учнями, схильними до скоєння правопорушень, проводилися профілактичні заходи. Щоденно проводились рейди «Шкільне подвір’я», «Запізнення», у вересні та січні – Всеукраїнський Захід «Урок». На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту» педагогічним колективом проводилася системна робота з організації контролю за відвідуванням учнями навчальних занять, а саме: класні керівники щоденно вели облік відвідування учнями навчальних занять у книзі обліку відвідування занять, в яку після першого уроку заносили відомості про відсутніх учнів. Інформація про систематичні пропуски окремих учнів використовувалася під час проведення індивідуальних бесід з учнями та батьками, під час проведення батьківського зборів. З учнями, які пропускають заняття без поважних причин, систематично проводилася профілактична робота, а також з їх батьками.

Протягом 2016-2017 навчального року системно здійснювався контроль за виконанням вимог щодо безпеки життєдіяльності учнів під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час. У роботі з дітьми педагогічні працівники дотримувалися вимог законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу», комплексних заходів по школі щодо збереження життя та здоров’я учнів, запобігання травматизму серед учнів, нормативних документів управління освіти молоді та спорту Баришівської райдержадміністрації з питань безпеки життєдіяльності учнів. Класні керівники вчасно проводили з учнями інструктажі з ТБ, заходи в рамках тематичних тижнів з безпеки життєдіяльності, щотижневі бесіди про збереження життя та здоров’я, про що записували до журналів з ТБ встановленої форми, планів класних керівників, класних журналів.

На належному рівні виконувалися заходи щодо здійснення санітарно-гігієнічного режиму в школі, профілактичних медичних оглядів учнів, здійснення контролю за проведенням уроків фізкультури та трудового навчання.

У 2016-2017 навчальному році на належному рівні було проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності.

Питання безпеки життєдіяльності учнів під час навчально-виховного процесу та в побуті обговорювалися під час засідань педагогічних рад, на нарадах при директорові, на класних та батьківських зборах.

З учнями школи було організовано проведення екскурсій в музей Т.Г.Шевченка в м. Березань, на екскурсії в «Місто професій» м. Київ, хлібзавод «Кулиничі» Васильківського району.

До пам’ятних та знаменних дат класні керівники, ЗДНВР та депутати учнівського парламенту проводили інформаційні години, разом з учнями створювали стіннівки, інформаційні листи.

Значну увагу питанням виховання учнів приділяла соціальний педагог Бовт Э.В.. Проведена соціальна паспортизація класів, школи. Складені і опрацьовані списки дітей-напівсиріт, дітей з багатодітних сімей, із малозабезпечених сімей, дітей-чорнобильців. Дітям, які цього потребували, було організовано з перших днів навчання безкоштовне харчування, першочергове забезпечення підручниками.

Складені списки дітей групи ризику. З цими дітьми і їх сім'ями велася постійна робота. На кожного учня складена психолого-педагогічна характеристика, яка давала можливість виявити ті риси характеру, на які слід опиратись педагогам.

Соціально-психологічна служба школи виявляла персональні, міжособистісні, сімейні труднощі і конфлікти, дитячі угрупування соціального ризику, надавала необхідну консультативно-методичну і психолого-педагогічну допомогу.

Для надання допомоги дітям з малозабезпечених сімей були проведені акції «Милосердя», «Святий Миколай, до нас завітай».

Для вивчення професійних нахилів і можливостей проведено тестування учнів 9,11х класів з метою надання допомоги у їх професійному самовизначенні. Проводилися зустрічі з викладачами вищих навчальних закладів.

Проте спостерігався недостатній рівень системності в корекційній та превентивній роботі; не надто помітний результат роботи з учнями, які без поважних причин пропускали заняття.

Потребують удосконалення контроль за веденням відповідної документації та за організацією і якістю проведення виховних заходів і програм.

ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

НА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Основною метою у вихованні учнів у 2017-2018 навчальному році буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

У роботі з учнями педагогічні працівники НВК спираються на Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національну стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.07.15 №1/9-376); та здійснювати виховну діяльність у відповідності до наступних ключових напрямів:

· Виховання патріотизму

· Громадянське виховання

· Превентивне виховання

· ціннісне ставлення до себе;

· ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

· ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

· ціннісне ставлення до праці;

· ціннісне ставлення до природи;

· ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

У зв’язку з визначеним основним завданням протягом 2017-2018 навчального року планується приділяти особливу увагу національному та патріотичному вихованню. 2017 рік Український інститут національної пам’яті назвав Роком Державності – на честь низки історичних подій, які привели до проголошення, а потім відновлення Україною незалежності у ХХ столітті. (Указ Президента України “Про відзначення 25-ї річниці незалежності України” від 3 грудня 2016 року № 675; лист МОН № 1/3-148 від 24.03.16

року «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України»), тому в план виховної роботи включені заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді (додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2016 р. №641; наказ ДОН від 25.08.2016 № 337 Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у навчальних закладах на 2016 – 2020 роки).

2017-2020 pоки – це другий етап реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, який передбачає виконання наступних завдань: розроблення програм, навчально-методичних посібників з предметів гуманітарно-соціального спрямування для дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та вищих навчальних закладів, спрямованих на патріотичне виховання дітей та молоді; підготовку та видання науково-методичних посібників і методичних рекомендацій з організації виховних заходів, роботи клубів, центрів патріотичного виховання, у зв’язку з чим протягом навчального року планується узагальнити передовий педагогічний досвід класних керівників школи з виховної роботи з національно-патріотичного, військово-патріотичного, правовиховного та право освітнього, формування здорового способу життя, екологічного спрямування та формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності школярів.

24 серпня 1991 року прийнято Акт проголошення незалежності України, що був схвалений всеукраїнським референдумом 1 грудня 1991 року. Хоча 24 серпня 1991 року стало початком відліку історії сучасної Української державності, історики сходяться у висновках, що того дня насправді відбулося відновлення державної незалежності України.

Українська держава зможе розвиватися далі лише за умови, що вона буде знати своє минуле і при цьому пам’ятати, що саме історична свідомість є вищою духовною цінністю будь-якої нації. У зв’язку з вищевикладеним в план виховної роботи включені заходи до відзначення пам’ятних дат у рамках Року Державності України під загальноукраїнським гаслом “НЕЗАЛЕЖНІСТЬ. Від 1991-го – назавжди”.

Метою проведення заходів до відзначення пам’ятних дат у рамках Року Державності України є:

- поглиблення знання учнів про ключові події ХХ століття, політичних, громадських, військових, культурних діячів, які були визначними для українського державотворення;

- актуалізація серед учителів та учнів ідеї соборності та суверенності держави – головних передумов розвитку незалежної України;

- формування та розвиток різні види вмінь, навичок, які мають стати фундаментом формування громадянської, історичної та національної свідомості школярів;

- активізація пізнавального інтересу учнів до засадничих державотворчих подій історії України ХХ століття;

- сприяння розвитку всіх видів інтелекту (академічного, практичного, креативного, емоційного й соціального) як умови всебічного розвитку особистості, її самореалізації;

- формування активної громадянської позиції учнів і почуття патріотизму.

Пріоритетними для учнів початкових класів є активні методи, що спрямовані на самостійний пошук істини та сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості. Оскільки у молодшому віці у дітей домінує образне мислення, то найбільш доцільними є такі форми діяльності: гра-мандрівка («Подорож містами України»), екскурсія («Духовні місця краю»), ігрова вправа, колективне творче панно («Моя Батьківщина»), бесіда, усний журнал («Ми – українці»); Заплановано проведення гри-мандрівкі, екскурсії, уявної подорожі по Україні, складання карту з пазлів – 24 областей та АР Крим; ознайомлення з кордонами країни та представити сусідські країни: Україна – Європейська країна. Доцільно записати разом із учнями географічну адресу місця проживання.

Складовою позакласної виховної роботи для учнів молодшого шкільного віку в поточному навчальному році стане підготовка і презентація проектів патріотичного змісту, як наприклад: написання творів про земляків, які прославили рідний край, листів підтримки своїм ровесникам, котрі перебувають в зоні АТО, вітальних листівок захисникам Вітчизни.

Враховуючи вікові особливості учнів основної школи, у роботі з ними обрані такі форми роботи: зустріч, родинна вітальня, колективна творча справа (жива газета, випуск газети, свято-презентація, усний журнал та ін.), проект, колаж, пошукова гра, художня галерея.

Для старшокласників заплановані заходи просвітницького характеру із залученням фахівців даної проблематики, громадських і політичних діячів: семінари, круглі столи, лекції-презентації на тему першої незалежності та Соборності України. Наприклад, «Твоєю силою, волею, словом…», «Незалежність

починається з тебе», «Без Соборності немає незалежності», «Разом з власної волі з 1919-го», «Українська революція та перша незалежність», «Злилися воєдино однині…»; ділові ігри, вікторини, диспути, брейн-ринги, обговорення, ток-шоу «Єднання заради Незалежності»; відео-уроки з подальшим обговоренням «Шлях до незалежності», «Разом з власної волі з 1919-го»; екскурсії (в тому числі віртуальні) до музеїв, місць пам’яті, пов’язаних із подіями Української революції, бібліотек; відвідання тематичних виставок; конкурси наукових проектів, регіональних і краєзнавчих презентацій з історії української державності «У боротьбі за незалежність».

Звернення до подій минулого та сьогодення буде доцільним завдяки використанню літературної спадщини українських письменників:

Т. Шевченка, Лесі Українки, Ю.Федьковича, В. Барки, У. Самчука,

В. Сосюри, О. Гончара, О. Довженка, П. Загребельного, В. Симоненка,

Л. Костенко, В. Стуса та інших. Глибокий аналіз подій, учинків героїв їх творів сприятиме формуванню важливого розуміння того, що упродовж історії людства українці, як і інші народи, безпосередньо брали участь у виробленні системи загальнолюдських цінностей, збагачували світову мистецьку скарбницю. Таке розуміння історичного процесу гартуватиме гордість за свій народ, а отже, формуватиме патріотичну особистість.

Події, які переживає народ України упродовж 2013-2017 років, ще раз засвідчили, що проголошена у 1991 р. державна незалежність потребує постійного захисту, глибокого розуміння та оцінки того, що відбувається навколо нас. Тому на позакласні заходи планується запрошувати учасників бойових дій на Сході країни, представників волонтерських організацій, учасників Революції Гідності, членів сімей Героїв Небесної Сотні та полеглих бійців АТО.

Темами для обговорення стануть мужність українських військових та добровольців, їх вірність Присязі українському народові, готовність віддати життя за мир і спокій в Україні, а також героїзм простих українців, які виявили свою громадянську позицію.

Логічним продовженням теми відстоювання прав людини, єдності народу України, цілісності її території, мужності і героїзму в ім’я свободи і незалежності буде демонстрація та обговорення документально-публіцистичних фільмів та тематичних відеороликів, присвячених Революції Гідності, Героям Небесної Сотні, бойовим діям на Сході країни.

Особливого значення набуває ознайомлення учнів з історією героїчної боротьби українського народу за державну незалежність протягом свого історичного шляху, зокрема у ХХ-ХХІ століттях це ОУН, УПА, дисидентський рух, студентська Революція на граніті, Помаранчева революція, Революція Гідності, бойові дії на Сході України.

Одним із виховних завдань Концепції є військово-патріотичне виховання молоді, спрямоване на підготовку її до оволодіння військовими професіями, формування готовності до служби в армії, задоволення інтересів підростаючого покоління у постійному вдосконаленні своєї підготовки до захисту Вітчизни; мотивацію молоді до військової служби.

Головними завданнями роботи школи з сім'єю (сімейне виховання) є: пропаганда педагогічних знань з метою підвищення педагогічної грамотності батьків; організація заходів, спрямованих на оволодіння батьками системою умінь, необхідних дня організації діяльності дитини вдома; гуманізація змісту та форм роботи з сім'єю і взаємовідносин «педагоги – батьки». Планується осучаснити тематику та форми проведення батьківських всеобучів. Планується здійснювати цілеспрямовану роботу у двох напрямах: педагогічна просвіта батьків з використанням сучасних форм і методів та активне залучення їх до виховної роботи; підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Планується педагогічним колективам здійснювати подальшу роботу щодо формування ціннісного ставлення особистості до сім'ї, родини, людей відповідно до Концепції сімейного виховання дітей і молоді в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012 – 2021 роки».Даний документ передбачає систему роботи з підготовки молоді до щасливого подружнього життя, формування відповідального батьківства та психолого-педагогічну просвіту батьків, їх активне залучення до роботи з дітьми у школі.

Головним у діяльності класних керівників залишається превентивне виховання, яке спрямоване на реалізацію Концепції превентивного виховання дітей і молоді. Особливої уваги потребують питання, які передбачають впровадження системи підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню в учнів негативних звичок, рис характеру, проявів асоціальної поведінки.

Міністерство освіти і науки України рекомендує в навчальних закладах впроваджувати програму виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 7-11 класів (лист від 28.05.2016 р. №1/9-264).

Актуальним залишається питання щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей і молоді. Здоров’язбереження як вектор інноваційної стратегії виховання обумовлюється тим, що сучасна система освіти стає пріоритетним напрямом реалізації державної політики по зміцненню і збереженню здоров’я підростаючого покоління, створенню здоров’язбережувального середовища. Цілеспрямований, системний, комплексний, діяльнісний, синергетичний підходи до вирішення проблем здоров’я підростаючого покоління, превентивного виховання, розбудови здоров’язбережувального середовища сприятимуть створенню необхідних умов для всебічного й гармонійного розвитку особистості, для життя в нових економічних умовах.

Складовою частиною виховної роботи є шкільне самоврядування, яке є однією із важливих умов залучення учнів до громадської діяльності. Самоврядування в має стати для учнів справжньою школою демократії, школою громадянського становлення підростаючого покоління.

Ефективність виховної діяльності школи залежить і від активної співпраці з дитячими та молодіжними громадськими організаціями, які визнані державою і носять неполітичний характер.

Зусилля педагогів мають бути спрямовані на формування в учнів відповідальності, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, моральних якостей, які б регулювали їхню поведінку.

Важливим в питаннях профілактики дитячої жорстокості та насильства є проведення належного сімейного виховання, відродження сімейних цінностей, підвищення ваги виховної функції сім'ї та підняття її авторитету, підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Цілеспрямована робота має проводитися щонайменше у двох напрямах: педагогічна просвіта батьків з використанням сучасних форм і методів та активне залучення їх до виховної роботи; підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя.

Превентивне виховання забезпечується на законодавчому рівні Законом України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ "Про охорону дитинства"; Законом України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ "Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю"; постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2016 року", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140 "Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2017 роки", постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2016 № 350 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2017 року", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1209 "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2017 року".

Беручи до уваги наказ Міністерства від 03.08.2016 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2017 року», пріоритетними в роботі школи із означеної проблеми залишаються:

· упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь, проведення тижнів правових знань;

· використання інтерактивних педагогічних технологій, зокрема ділові та рольові ігри, моделювання життєвих ситуацій, суспільних процесів та процедур, дискусії, робота в малих групах на уроках правознавства та в позакласній діяльності;

· впровадження шкільного самоврядування в начально-виховний процес;

· ужиття заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя;

· запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної нетерпимості;

· впровадження нових педагогічних комунікацій між усіма учасниками навчально-виховного процессу;

· перетворення навчальних закладів на зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату тощо.

Педагогічними працівниками школи планується забезпечити неухильне виконання спільного наказу Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 16.01.2004 № 5/34/24/11 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення".

Велику увагу необхідно приділяти учням, які виховуються у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, з метою попередження безпритульності й бездоглядності, насильства над неповнолітніми, підліткової злочинності та правопорушень, запобігання торгівлі дітьми. Класним керівникам школи необхідно здійснювати:

· внутрішній облік дітей, які потребують посиленої уваги з боку педагогічного працівника, соціального педагога;

· інформувати служби у справах дітей,

· здійснювати психолого-педагогічний супровід таких дітей;

· контролювати відвідування ними навчальних занять та якість навчання;

· активно залучати до громадської та гурткової роботи тощо.

ІІІ. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ

ВЕРЕСЕНЬ, 2017

№ з/п

Робота з учнівським колективом

Термін виконан-ня

Відповідальні

1.

Урочисте проведення Дня знань. Перші уроки на тему патріотичного виховання:

01.09.

Адміністрація ЗДНВР

Класні кер.

2.

Заходи з відзначення 74-ї річниці вигнання німецько-фашистських загарбників з території Баришівщини

ЗДНВР

Класні керівники

3.

Тиждень знань Правил Дорожнього руху на тему «Дорожня грамота»

11-15.09.

Класні кер.

Вч.ос. зд.

4.

Створення соціальних паспортів класних колективів, НВК.

1-й тиждень

Класні керівн

ЗДНВР, соц.пед.

5.

Вибори активів класів та делегування представників класних колективів до учнівського парламенту.

2-й тиждень

Класні керівники

6.

Проведення Всеукраїнського Заходу «Урок».

Формування активу шкільного самоврядування

1-й тиждень

ЗДНВР

Класні кер.

7.

Заходи до Дня району.

3-й тиждень

Класні кер.

ЗДНВ

8.

Олімпійський тиждень. Олімпійський урок.

3-й тиждень

Вч.фіз.культ.

9.

Заходи до Дня партизанської слави.

22.09

Класні керівники

10.

Заходи присвячені подіям в Бабиному Яру

28.09.

ЗДНВР

11.

Заходи до Дня працівника освіти

29.09

ЗДНВР

12.

Заходи до Всеукраїнського дня бібліотек.

27.09

ЗДНВР

13.

Рейд-перевірка «Бережи шкільний підручник».

4-й тиждень

14.

Повторення Правил для учнів, Положення про чергування.

1-й тиждень

Класні керівники

15.

Бесіди щодо ефективного й безпечного використання ресурсів Інтернету.

Протя-гом місяця

Класні керівники

Керівництво і управління роботою класних колективів, надання методичної допомоги

1

«Виховна діяльність школи як цілісна педагогічна система проектування виховного процесу» . Інструктивна нарада з класними керівниками.

І тиждень

Адміністрація

2

Надання методичної допомоги новопризначеним класним керівникам.

І

тиждень

ЗДНВР

3

Поновлення списків учнів школи, дітей від 5 до 18 років.

І

тиждень

ЗДНВР

4

Складання соціального паспорту НВК.

І

тиждень

ЗДНВР

5

Погодження планів виховної роботи надання методичної роботи новопризначеним класним керівникам.

ІІ

тиждень

ЗДНВР

6

Обговорення та затвердження плану МО класних керівників на 2017-2018 н.р.

ІІ

тиждень

ЗДНВР, члени МО класних керівникі

7

Уточнення матеріалів з питань соціальної паспортизації.

ІІ

тиждень

ЗДНВР

8

Індивідуальна допомога класним керівникам з питань організації виховного процесу в класному колективі

ІІ

тиждень

ЗДНВР

Попередження і профілактика правопорушень

1

Анкетування класних колективів з метою виявлення учнів та сімей , які необхідно контролювати.

І

тиждень

ЗДНВР

2

Складання актів обстеження сімей з групи ризику та сімей де проживають діти сироти

ІІ

тиждень

ЗДНВР, класні кер. та класоводи

3

Проведення Всеукраїнського заходу «Урок»

І

тиждень

ЗДНВР

4

Інструктивна нарада «Про заходи щодо попередження злочинності серед учнів»

ІІІ

тиждень

Директор НВК

5

Аналіз працевлаштування випускників

І

тиждень

ЗДНВР

6

Аналіз позакласної зайнятості учнів.

ІІІ

тиждень

ЗДНВР

Охорона безпеки життєдіяльності

1

Підготовка журналів з ТБ та контроль проведення вступних інструктажів.

І

тиждень

Адміністрація

2

Підготовка та організація ведення журналу відвідування учнями НВК

І

тиждень

ЗДНВР

3

Проведення бесід з батьками про необхідність гарячого харчування дітей

І тиждень

Класоводи,

кл. керівники

4

Проведення бесід з охорони здоров’я та безпечної поведінки учнів.

ІІ

тиждень

Класоводи,

кл. керівники

5

Проведення тренінгового заняття з питань пропаганди здорового способу життя

ІІІ

тиждень

Соц.пед.

6

Зустріч з мед. працівником з питань охорони життя і здоров’я, санітарії та гігієни.

ІІІ

тиждень

Медична сестра

№ з/п

Робота з учнівським колективом

Термін виконання

Відповідальні

1

Заходи до Міжнародного дня людей похилиго віку.

01.10

Кл. керівники

ЗДНВР

2

Заходи до Міжнародного Дня захисту тварин.

04.10.

ЗДНВР

3

Проведення І та участь у ІІ етапі Всеукраїнської Акції «Живи, книго!»

Протягом місяця

Кл. керівники

Бібліотекар

4

Заходи до Міжнародного дня музики.

02.10

Кл.керівники, ЗДНВР

Вчитель музики

5

Заходи до Дня художника.

03.10

Кл.керівники, ЗДНВР

Вч. обр. мист.

6

Заходи до Дня українського козацтва.

13.10

Кл. керівники, ЗДНВР

Вчитель історії

7

Участь у заходах, присвячених відзначенню

73-ї річниці вигнання німецько-фашистських загарбників з території України

20.10.

Кл.керівники

ЗДНВР

8

«Свято осені» (1-4 класи).

20.10

Класоводи

9

«Свято осені» (5-9,11 класи).

20.10

Кл.керівники

10

Осінні канікули (за окремим планом)

23-27.10

Кл.керівники

Керівництво і управління роботою класних колективів, надання методичної допомоги

1

Методична допомога класним керівникам з питань тематичних та виховних справ.

І тиждень

ЗДНВР

2

Індивідуальна допомога класним керівникам з питань соціального захисту дітей та профілактики правопорушень.

ІІ тиждень

Соц.пед.

3

Обговорення та узагальнення наслідків роботи з питань соціального захисту дітей.

ІІІ тиждень

ЗДНВР

Попередження і профілактика правопорушень

1

Контроль за проведенням класних тематичних виховних годин

І тиждень

ЗДНВР

2

Рейди в неблагодійні сімї, співбесіди з батьками і індивідуальні бесіди з учнями схильних до правопорушень.

ІІ тиждень

Соц.пед.

3

Зустріч з працівниками соціальної служби для молоді.

ІІІ тиждень

Соц.пед.

Охорона безпеки життєдіяльності

1

Декада за здоровий спосіб життя

І Ітиждень

Кл.Керівники

2

Підготовка та проведення Тижня знань з безпеки життєдіяльності

ІІІтиждень

Вч.осн.зд.

Жовтень, 2017

№ з/п

Робота з учнівським колективом

Термін виконання

Відповідальні

1

Місячник української писемності та мови.

Протягом місяця

Кл.керівники

Вчителі-філологи

2

Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «З вогнем не жартуй!»

13.-17.11.

Кл.керівники

ЗДНВР

Вч. основ зд.

3

Заходи до Дня української писемності та мови

09.11

Кл.керівники

Вч.укр.мови

4

Заходи до Міжнародного дня боротьби з курінням.

15.11

Кл.керівники

ЗДНВР

5

Заходи до Міжнародного дня толерантності.

16.11

Кл.керівники

ЗДНВР

6

Заходи до Дня захисту прав дитини.

День спільних дій в інтересах дітей.

20.11

Кл.керівники

ЗДНВР

7

Заходи до Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій.

27.11

Кл.керівники

ЗДНВР

Керівництво і управління роботою класних колективів, надання методичної допомоги

1

Контроль роботи гуртків на базі НВК.

І тиждень

ЗДНВР

2

Ознайомитись з роботою класних керівників з питань національно-патріотичного виховання

ІІ тиждень

ЗДНВР

3

Контроль за якістю проведення виховних годин.

ІІІ тиждень

ЗДНВР

4

Вивчення роботи класних керівників з питання профілактики правопорушень

ІV тиждень

ЗДНВР.

5

Контроль за якістю ведення щоденників та відвідування учнів школи.

ІV тиждень

ЗДНВР

Попередження і профілактика правопорушень

1

Організація та проведення місячника правових знань

І тиждень

Вч.історії

2

Проведення рейду «Дозвілля» з метою контролю перебування учнів школи на вулиці в вечірній час.

ІІ тиждень

Соц. пед..

3

Проведення тренінгових занять відповідно до вікових особливостей учнів «Аналіз конфліктних ситуацій.»

ІІІ тиждень

Кл. керівники

4

Індивідуальна робота з учнями схильних до правопорушень.

Протягом місяця

Соц. пед.

Охорона безпеки життєдіяльності

1

Контроль за веденням у класних журнилах обліку бесід з ТБ.

І тиждень

ЗДНВР.

2

Провести аналіз стану здоров’я учнів школи, переглянути спільно з медичною сестрою медичні картки вихованців НВК

ІІ тиждень

Соц.пед. спільно з мед. сестрою

3

Проведення попереджуючих бесід, тренінгових занять з питань охорони безпеки життя.

ІІІ тиждень

Кл.керівники

4

Перевірка виконання вимог ТБ в спортзалі.

ІV тиждень

ЗДНВР

ГРУДЕНЬ, 2017

№ з/п

Робота з учнівським колективом

Термін виконання

Відповідаль-ні

1

Місячник морально-правового виховання.

Протягом місяця

ЗДНВР

Кл.керівники

Вч. Право знав.

2

Зустрiчi з працiвниками правоохоронних органів, спецiалiстами служби у справах неповнолiтнiх.

За домовленістю

ЗДНВР

Психолог

3

Заходи до Всесвiтнього дня боротьби зi СНІДом.

01.12

Кл. керівник

ЗДНВР

Медсестра

5

Бесiди: «Єдино правильний вибір на користь здорового способу життя».

Протягом місяця

Кл. керівники

7

Заходи до Дня захисту прав інвалідів

04.12

Кл.керівники

8

Заходи до Всесвітнього дня прав людини.

11.12

Кл.керівники

Вч. правозн.

9

Заходи з військово-патріотичного виховання, присвячені Дню Збройних сил України

04-08.12

Кл.керівники

Вч. ЗВ

ЗДНВР

10

Заходи до Дня Святого Миколая, Св.Андрія

Андріївські вечорниці

19.12.

Класоводи

ЗДНВР

11

Проведення новорiчних святкових розважально-виховних заходів.

Останній тиждень

Класоводи

Кл.керівники

ЗДНВР

12

Підведення підсумків роботи активів класів, учнівського самоврядування у І семестрі.

Останній тиждень

Кл.керівники

Керівництво і управління роботою класних колективів, надання методичної допомоги

1

Ознайомлення з роботою класних керівників. Практичне відвідування виховних справ.

І тиждень

ЗДНВР

2

Вивчення стану навчально – виховної роботи з учнями молодших класів.

ІІ тиждень

ЗДНВР

3

Організація роботи учнівського комітету з питань підготовки та проведення родинних та Новорічних свят.

ІІІ тиждень

ЗДНВР

4

МО класних керівнкиків про стан організації виховної роботи за І семестр 2017 -2018 н.р.

ІVтиждень

ЗДНВР

Попередження і профілактика правопорушень

1

Проведення виховних заходів з питання попередження захворювання на СНІД.

ІІ тиждень

кл. керівники, ЗДНВР

2

«Наркотики – крок до безодні»

Зустріч з працівниками КМСН

ІІІ тиждень

Соц.пед..

Охорона безпеки життєдіяльності

1

Перевірка дотримання санітарно – гігієнічних норм організації гарячого харчування школярів

І тиждень

брокеражна комісія.

2

Попереджуючі бесіди з техніки безпеки під час проведення Новорічних свят

ІVтиждень

Кл.керівники

Кiлькiсть переглядiв: 520

Коментарi